14 Αυγούστου 2012

PAULO MASHADO .... ΗΡΘΑ ΓΙΑ ΤΙΤΛΟΥΣ ...

Και τυπικά παίκτης του Ολυμπιακού είναι ο Πάουλο Μασάδο, καθώς έβαλε την υπογραφή του στο συμβόλαιο συνεργασίας με τους "ερυθρόλευκους"...
Την επίσημη ανακοίνωση για τη μεταγραφή του Μασάδο εξέδωσε ο Ολυμπιακός, με τον Πορτογάλο χαφ να δηλώνει χαρούμενος που θα φορέσει την ερυθρόλευκη φανέλα...
Ο Πορτογάλος μέσος παρουσιάστηκε στις 12 το μεσημέρι στα γραφεία της ΠΑΕ και ήταν ευδιάθετος και χαμογαλαστός. Κοντοστάθηκε και είπε λίγα λόγια στους εκπροσώπους τους τύπου: "Είμαι πολύ ευχαριστημένος που υπέγραψα σε μία πολύ μεγάλη ομάδα όπως ο Ολυμπιακός. Στόχος μου είναι να κατακτήσω τίτλους και να πετύχω διακρίσεις με την καινούργια μου ομάδα. Όπως και σε κάθε μου ομάδα, έτσι και στον Ολυμπιακό, θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να βοηθήσω το σύλλογο να πετύχει τους στόχους του".
Ο 26χρονος άσος μετά την υπογραφή του μετέβη μαζί με τον Ντάρκο Κοβάτσεβιτς στις εγκαταστάσεςι του Ρέντη.

Στην ανακοίνωσή του ο Ολυμπιακός αναφέρει:
«Η Π.Α.Ε. Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του Πορτογάλου ποδοσφαιριστή για τα επόμενα τρία χρόνια»...
Ο 26χρονος πρώην μέσος της Τουλούζ θα αμείβεται με 1,4 εκατομμύριο ευρώ ετησίως, ενώ η γαλλική ομάδα θα βάλει στα ταμεία της ένα ποσό κοντά στα 2,7 εκατ. ευρώ....





Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

ΒΑΡΔΑ Τ V

Watch live streaming video from pefovardas at livestream.com

O.S.F.P NEWS

picasion gif maker

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ..............7............. ΠΑΝΤΑ ΤΙΜΩ