28 Ιουνίου 2011

ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ - Εγώ δεν ήρθα στον Ολυμπιακό για να πάρω, αλλά για να προσφέρω....

OΒαγγέλης Μαρινάκης στην τοποθέτηση του στο Δ.Σ της Σούπερ Λίγκα τόνισε ότι δεν έκανε τίποτα από όσα φέρεται να κατηγορείται στην υπόθεση με τους "ύποπτους" αγώνες και πρόσθεσε ότι δίνει τη συγκατάθεσή του για το άνοιγμα των κλήσεων του κινητού του, του σταθερού των γραφείων του και του σπιτιού του από τον Ιούνιο του 2010 μέχρι και σήμερα. Ακόμη πρότεινε τη διοργάνωση του πρωταθλήματος από την μεθεπόμενη περίοδο από την ΕΠΟ. Παράλληλα ανέφερε ότι:"Επένδυσα και επενδύω εκατομμύρια σε ποδοσφαιριστές, σε προπονητή, σε υποδομές, σε οργάνωση για να μην χρειάζεται ο Ολυμπιακός καμία εύνοια καμία χάρη από κανέναν είτε είναι διαιτητής είτε θεσμικός παράγοντας".... 
Πιο αναλυτικά η τοποθέτηση του προέδρου της Super League: "Για λόγους ηθικής τάξης θα ήθελα κατευθείαν να θέσω ένα θέμα: Διάβασα και άκουσα ανακοινώσεις και δηλώσεις διαφόρων εκπροσώπων ΠΑΕ που με καλούν να υποβάλλω την παραίτησή μου. Θέλω λοιπόν να ξεκαθαρίσουμε ποιοι θέλουν να παραιτηθώ, να το αποφασίσουμε άμεσα, τώρα, πριν μπούμε στην κύρια διαδικασία.







Αφού κανείς δε θέτει θέμα παραίτησής μου, προχωράμε.Καταρχάς θέλω να ξεκινήσω από το θέμα της επικύρωσης της βαθμολογίας. Ήταν έκπληξη για μένα να βλέπω να δημιουργείται θόρυβος επειδή απλά και μόνο βάλαμε το συγκεκριμένο θέμα στην ημερήσια διάταξη. Άρχισαν αμέσως σενάρια, τηλέφωνα, πανικός.







Πίσω ακόμη και από αυτή τη τυπική κίνηση προσπάθησαν κάποιοι να βρουν κάτι ύποπτο. Ήταν ένα θέμα το οποίο ήταν σε εκκρεμότητα και επειδή η αγωνιστική περίοδος τελειώνει θεωρήσαμε ότι έπρεπε να συζητηθεί. Επειδή προσωπικά δεν έχω κανένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον σας προτείνω τη μετάθεση της συζήτησης για τις 8 Ιουλίου, που πιστεύω ότι θα έχουν τρέξει οι εξελίξεις και θα ξέρουμε τι θα έχει γίνει στην Β’ Εθνική.







Τώρα θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι και να σας μιλήσω ανοιχτά και χωρίς να κρυφτώ ή να προσπαθήσω να δικαιολογήσω τίποτα. Από όσα συμβαίνουν την τελευταία εβδομάδα με τις διώξεις και την γενική επίθεση κατά δικαίων και αδίκων, που δεχόμαστε, ένα είναι το συμπέρασμα.







Είναι αναγκαίο να προχωρήσουμε μόνοι μας σε μέτρα που θα βοηθήσουν να βρεθούν οι άδικοι, αυτοί που παρανόμησαν ή παρανομούν, όποιοι και αν είναι αυτοί, όσο πιο σύντομα γίνεται.







Επειδή τις τελευταίες μέρες ακούστηκαν και γράφτηκαν πολλά θέλω να ξεκαθαρίσω ορισμένα πράγματα. Άκουσα κάποιους παράγοντες ομάδων της Super League να βγαίνουν στα ραδιόφωνα και να ισχυρίζονται ότι τέτοιοι διάλογοι τους είναι πρωτάκουστοι και οι ίδιοι δήθεν ουδέποτε έκαναν παρόμοια τηλεφωνήματα και σχόλια.







Ας βάλουμε μια μεγάλη τελεία.







Στον αθλητισμό και ειδικά στο ποδόσφαιρο δεν μιλάει κανένας καθαρεύουσα ούτε με εκκλησιαστικούς όρους. Οι σχολιασμοί μπορεί να μην είναι σωστοί ή ωραίοι, αλλά τέτοιου είδους σχόλια γίνονται σε όλους τους επαγγελματικούς χώρους. Αυτή είναι η συμπεριφορά στην καθημερινότητά μας.







Επιτρέψτε μου να κάνω και μια πιο προσωπική αναφορά.











Τις τελευταίες μέρες δημιουργείται η εντύπωση ότι η διαδρομή μου ξεκίνησε μόλις πριν από ένα χρόνο όταν ανέλαβα τον Ολυμπιακό. Ο κάθε άνθρωπος έχει μια διαδρομή και η δική μου, είναι και γνωστή και διαφανής.







Επί σειρά ετών δραστηριοποιούμαι στον χώρο της ναυτιλίας και σε δύσκολους καιρούς που όλοι επέλεξαν τον δρόμο της φυγής από την Ελλάδα, εγώ επέλεξα αντίστροφη πορεία. Έφερα χρήματα στην χώρα μας. Επένδυσα στην ομάδα που αγαπώ και κατ’ επέκταση στον Ελληνικό αθλητισμό. Αυτή είναι αλήθεια, που όσο κι’ αν προσπαθήσει κανείς δεν αλλάζει.







Εγώ, λοιπόν δεν ήρθα στον Ολυμπιακό και στον αθλητισμό για να πάρω, αλλά για να προσφέρω. Έχω δώσει ήδη δεκάδες εκατομμύρια ευρώ.







Όλοι ξέρουν ότι το 2008, το 2009 δεν είχα καμία σχέση, απολύτως, με το ποδόσφαιρο. Όλοι ξέρουν ότι από τους 85 που είναι σήμερα στην συγκεκριμένη υπόθεση με τους μόνους που έχω μιλήσει, και τους μόνους που ξέρω είναι οι Πρόεδροι των Π.Α.Ε. που είναι σε αυτό το τραπέζι και στο τραπέζι της ΕΠΟ.







Όλοι ξέρουν την οικονομική μου επιφάνεια και τις οικονομικές μου δυνατότητες. Έχω προσωπικά και επιχειρηματικά ελεγχθεί από τις αυστηρότερες αρχές του πλανήτη για να μου επιτραπεί να εισαχθούν οι εταιρίες μου στα χρηματιστήρια των ΗΠΑ.







Όλοι ξέρουν ότι έχω τεράστιο ενδιαφέρον και πάθος με τον Ολυμπιακό, όλοι ξέρουν ότι αυτή και μόνο αυτή η προσωπική μου αγάπη στον Ολυμπιακό είναι που με έκανε να επενδύσω χρήματα, χρόνο και προσπάθειες για τον Ολυμπιακό. Εγώ λοιπόν είμαι ο πρώτος που ήθελε, θέλει και θα συνεχίσει να θέλει και να πολεμάει, για ένα ισόνομο, δίκαιο και σωστό πρωτάθλημα.







Επένδυσα και επενδύω εκατομμύρια σε ποδοσφαιριστές, σε προπονητή, σε υποδομές, σε οργάνωση για να μην χρειάζεται ο Ολυμπιακός καμία εύνοια καμία χάρη από κανέναν είτε είναι διαιτητής είτε θεσμικός παράγοντας. Αλλά δεν ήθελα και δεν θέλω και δεν πρόκειται ποτέ να θέλω, να αδικείται ο Ολυμπιακός.







Κάποιος που επενδύει δεν καταστρέφει αυτό στο οποίο επενδύει και όταν επενδύω στον Ολυμπιακό, επενδύω στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Για αυτό με πειράζει η υποκρισία. Με πειράζει που κάποιοι κάνουν τις παρθένες.







Μου αρέσει να λέω αλήθειες. Μου αρέσει να κοιτάω στα μάτια και να λέω και να μου λένε αλήθειες. Δεν είχα κανένα συμφέρον, δεν είχα καμία ανάγκη, δεν είχα κανένα λόγο να κάνω και δεν έκανα τίποτα από όσα φέρομαι να κατηγορούμαι.







Δίνω τη συγκατάθεσή μου για το άνοιγμα των κλήσεων του κινητού μου, του σταθερού των γραφείων μου και του σπιτιού μου από τον Ιούνιο του 2010 μέχρι και σήμερα. Προτείνω να κάνουν το ίδιο όλοι όσοι διετέλεσαν ή διατελούν πρόεδροι στην ίδια περίοδο και προτείνω να πάρουμε ομόφωνη απόφαση.







Τώρα για το θέμα της παραμονής μου στην Προεδρία του Συνεταιρισμού που φαίνεται ότι βασανίζει κάποιους. Δεν έκανα προσπάθεια να εκλεγώ, δεν ζήτησα να εκλεγώ Πρόεδρος, οι περισσότερες Π.Α.Ε. μου ζήτησαν να γίνω Πρόεδρος αφού δεν έβγαινε πρόεδρος μετά από 3-4 συνεδριάσεις, πέρσι το καλοκαίρι και ήταν ακέφαλη η Λίγκα για δύο μήνες. Ήδη από τον περασμένο Απρίλιο είχα δηλώσει, σε εσάς όλους, ότι ένας χρόνος είναι αρκετός.







Έχω δηλώσει ακόμα, από την αρχή, ότι δεν μπορώ να αγνοήσω την εμπιστοσύνη που μου έδειξε η συντριπτική πλειοψηφία των ομάδων και να αποχωρήσω νωρίτερα από το τέλος της αγωνιστικής περιόδου και πριν εξασφαλίσω μια ομαλή συνέχεια.







Δεν μπορεί να ξαναμπούμε στην ίδια περιπέτεια που μπήκαμε πέρσι το καλοκαίρι. Ειδικά κάτω από τις παρούσες συγκυρίες. Το έχω πει και προηγουμένως χρειαζόμαστε κάποιες ριζικές αλλαγές. Αυτό φάνηκε και από τα προβλήματα που αντιμετώπισε η Ε.Π.Ο. με την αδειοδότηση και από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε σήμερα. Το πλαίσιο λειτουργίας του επαγγελματικού ποδοσφαίρου πρέπει να αλλάξει και θα εξηγήσω παρακάτω κάποιες σκέψεις για την αγωνιστική περίοδο 2012-2013.







Για να ξεκαθαρίσω λοιπόν δεν προτίθεμαι να είμαι Πρόεδρος την επόμενη αγωνιστική περίοδο, όχι επειδή κάποιοι επιμένουν να μην είμαι αλλά γιατί ούτε χρόνο έχω ούτε διάθεση να είμαι Πρόεδρος εσαεί. Αλλά αυτό που ανέλαβα να φέρω σε πέρας να εξασφαλίσω την ομαλή συνέχεια, θα το τελειώσω.







Θέλω να καταθέσω τις εξής σκέψεις:



Οι συνεχείς αντιπαραθέσεις και το χάσμα ανάμεσα στις ομάδες της Super League, αλλά και το μεγάλο κόστος λειτουργίας της Λίγκας δείχνουν ότι βρισκόμαστε μπροστά σε ένα μεγάλο πρόβλημα. Η κατάσταση στη χώρα, το βλέπουμε όλοι, είναι τραγική. Περισσότερο από τραγική είναι η οικονομία και η Λίγκα έχει έξοδα 4 εκατομμύρια ευρώ.







Το ερώτημά μου, η σκέψη μου, είναι η εξής: Γιατί να μη διοργανώσει η ΕΠΟ το πρωτάθλημα της μεθεπόμενης περιόδου, ήτοι το 2012-2013; Αυτό βέβαια προϋποθέτει μελέτη και ανάλυση σε βάθος.







Ο Συνεταιρισμός θα μπορούσε να παραμείνει μόνο για τη διαχείριση των τηλεοπτικών και χορηγικών δικαιωμάτων των Π.Α.Ε. και για την εκπροσώπηση των Π.Α.Ε. στην Ε.Π.Ο. Η Τακτική Γενική Συνέλευση που θα συμμετέχουμε όλοι, θα γίνεται 4 φορές το χρόνο για να ενημερώνεται και να εγκρίνει τα πεπραγμένα.







Το Δ.Σ. θα εκλέγεται από τις 16 ομάδες και θα είναι 5μελές χωρίς τα μέλη του να είναι απαραίτητα Πρόεδροι ή Αντιπρόεδροι ομάδων και η θητεία θα είναι τριετής. Ο πρόεδρος και ο Αναπληρωτής του ή ο γενικός διευθυντής θα έχουν την ευθύνη της λειτουργίας του και θα εκπροσωπούν τον Συνεταιρισμό στην Ε.Π.Ο. Όλες οι άλλες δραστηριότητες (πρόγραμμα, παρατηρητές, πειθαρχικό, συμβόλαια, γραφείο τύπου, διεθνείς σχέσεις) θα μπορούσαν να πάνε στην Ε.Π.Ο. και να λειτουργούν σαν μία υπηρεσία. Τα χρήματα που θα πληρώνουμε στην Ε.Π.Ο. θα είναι πολύ λιγότερα. Η Ε.Π.Ο. έχει την υποστήριξη της UEFA, η Ε.Π.Ο. διαχειρίζεται τους διαιτητές ας έχει και τη διοργάνωση.



Να το μελετήσουμε και βλέπουμε.



Το νέο πρωτάθλημα ούτως ή άλλως ξεκινάει στις 27-28 Αυγούστου και η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί μέσα στον Ιούλιο.



Κύριοι, είμαστε όλοι λίγο-πολύ υπεύθυνοι, εκτός της αντικειμενικής ευθύνης που έχει η Πολιτεία για τα θέματα ασφάλειας και γηπέδων, για τα προβλήματα του Ελληνικού Ποδοσφαίρου.







Είμαι αηδιασμένος από την καθημερινότητα που βιώνω. Από κάποιους, από καφενειακούς διαλόγους που βγαίνουν για να δημιουργήσουν εντυπώσεις.







Θεωρώ ότι η συμπεριφορά ανθρώπων που ρίχνουν λάσπη και θέλουν να ισοπεδώσουν το ποδόσφαιρο απωθούν τους σοβαρούς επενδυτές. Δεν μπορούν σ’ αυτή την δύσκολη για την χώρα περίοδο χωρίς ουσιαστική έρευνα να διασύρονται υπολήψεις ανθρώπων που πραγματικά έχουν την θέληση να προσφέρουν και στον αθλητισμό και στον τόπο.







Όλες αυτές τις μέρες κάθισα και σκέφτηκα. Προβληματίστηκα και δεν σας κρύβω πως έκανα και δεύτερες σκέψεις. Ωστόσο, για μένα ο Ολυμπιακός δεν είναι όχημα για την επίτευξη οποιοδήποτε στόχου.







Έχω μάθει στα δύσκολα και στις φουρτούνες. Ξέρω, βλέπω και αντέχω. Επειδή, όμως, ο τόπος έχει δεχτεί αρκετά χτυπήματα, ας σταματήσουμε, εδώ. Ας κάτσουμε να σκεφτούμε ότι αυτή η χώρα εκτός από παρελθόν, παρόν, πρέπει να έχει και μέλλον.







Σας κοιτάζω στα μάτια και σας ξεκαθαρίζω. Εγώ, δεν έχω καμία απολύτως εμπλοκή. Ωστόσο, οι πάντες έχουν καταλάβει, ότι θα έπρεπε να υπάρχει και κάποιος που να κάνει πιο εμπορικό το θέμα των ημερών. Δυστυχώς, για άλλη μια φορά προέχει το θέαμα από την ουσία".

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

ΒΑΡΔΑ Τ V

Watch live streaming video from pefovardas at livestream.com

O.S.F.P NEWS

picasion gif maker

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ..............7............. ΠΑΝΤΑ ΤΙΜΩ