21 Ιανουαρίου 2011

Rafik Zoheir Djebbour.....Η ΠΡΩΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΑΝ ΠΑΙΧΤΗΣ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ....

«Είμαι χαρούμενος που έχω υπογράψει σε έναν μεγάλο σύλλογο, όπως ο Ολυμπιακός. Είναι ένα μεγάλο βήμα για την καριέρα μου. Στόχος μου είναι το πρωτάθλημα με τον Ολυμπιακό. Θέλω να ευχαριστηθώ όσο το δυνατόν περισσότερο την παρουσία μου στην ομάδα. Του χρόνου θέλω να ευχαριστηθώ αγώνες Τσάμπιονς Λιγκ στο Καραϊσκάκη».
«Σκέφτομαι θετικά. Είμαι αισιόδοξος και πιστεύω στις δυνατότητές μου. Ο Ολυμπιακός έχει τα πάντα. Το Τσάμπιονς Λιγκ είναι μια μεγάλη ευκαιρία για την καριέρα μου και ήθελα να αγωνιστώ πάντα. Ο Ολυμπιακός μπορεί να με βοηθήσει σε αυτό»

Να μείνει στον Ολυμπιακό περισσότερο από έξι μήνες ευχήθηκε ο Ράφικ Τζεμπούρ στις πρώτες τους δηλώσεις σαν παίκτης των Πειραιωτών...«Του χρόνου να παίξω Τσάμπιονς Λιγκ στο Καραϊσκάκη», τόνισε ο Αλγερινός, του οποίου το συμβόλαιο έχει προοπτική ανανέωσης για δύο χρόνια.



Ο Τζεμπούρ δήλωσε χαρούμενος για την μεταγραφή του στον Ολυμπιακό, έθεσε πρώτο στόχο την κατάκτηση του πρωταθλήματος και εμφανίστηκε σίγουρος για τον εαυτό του σε ερώτηση που δέχθηκε για την παρουσία των Μιραλάς και Πάντελιτς στην επίθεση της ομάδας. «Είμαι αισιόδοξος και πιστεύω στις δυνατότητές μου», δήλωσε.
Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

ΒΑΡΔΑ Τ V

Watch live streaming video from pefovardas at livestream.com

O.S.F.P NEWS

picasion gif maker

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ..............7............. ΠΑΝΤΑ ΤΙΜΩ