2 Νοεμβρίου 2010

Μιραλάς: «Νιώθω καλά στον Ολυμπιακό»

Την επιθυμία του να παραμείνει στον Ολυμπιακό εξέφρασε ο επιθετικός των «ερυθρόλευκων», Κέβιν Μιραλάς, μιλώντας σε γαλλική ιστοσελίδα. 
Με δηλώσεις του στο www.foot01.com, ο διεθνής Βέλγος ποδοσφαιριστής τόνισε ότι έχει εναρμονιστεί πλήρως με το περιβάλλον που βρήκε στους Πειραιώτες και θέλει να συνεχίσει να αγωνίζεται με τα χρώματά τους.

«Αισθάνομαι καλά εδώ. Αυτή τη στιγμή, είναι στο χέρι του προέδρου να μιλήσει με τον ατζέντη μου για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε ώστε να παραμείνω», δήλωσε ο Μιραλάς και πρόσθεσε: «Ο Ολυμπιακός είναι ένας μεγάλος σύλλογος. Δεν μπορώ να το εξηγήσω με λόγια, αλλά νιώθω ότι ζω κάτι διαφορετικό και γι’ αυτό το λόγο θέλω να μείνω». 

Για το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό, το γκολ του, την ήττα και τη… ρεβάνς του δεύτερου γύρου στο Καραϊσκάκη την οποία περιμένει από τώρα μίλησε στην εφημερίδα «Πρωταθλητής» ο Κέβιν Μιραλάς. Ο Βέλγος επιθετικός δεν έκρυψε τη χαρά του για το τέρμα που σημείωσε το οποίο πάντως θα το άλλαζε με μια νίκη των ερυθρολεύκων στο ΟΑΚΑ…

Για το πρώτο του κλάσικο: «Είχα προετοιμάσει πολύ τον εαυτό μου γι αυτό το παιχνίδι. Ήμουν έτοιμος να δώσω ότι καλύτερο είχα. Ήθελα να δώσω τα πάντα. Γι αυτό όταν σκόραρα ήμουν τόσο χαρούμενος. Χάρηκα για μένα αλλά και  για την ομάδα και ήθελα να πανηγυρίσω με έναν τρόπο που θα έδειχνε ότι είμαστε οι πιο δυνατοί».

Για το γκολ του: «Έχω βάλει μερικά πραγματικά ωραία γκολ με διάφορους τρόπους κι αυτό ήταν ένα από τα πραγματικά ξεχωριστά που έχω σημειώσει. Η δουλειά μου όμως είναι να σκοράρω. Εκτός των άλλων, δεν μπορώ να είμαι ευτυχισμένος και ενθουσιασμένος για το γκολ αυτό γιατί χάσαμε… θα άλλαζα το γκολ για τη νίκη».

Για τη ρεβάνς στο Καραϊσκάκη: «Θα απαντούσα στον Σισέ: Υπάρχει και ρεβάνς στο γήπεδό μας κι εκεί θα είμαστε πανέτοιμοι».

Για τη συνέχεια στο πρωτάθλημα: «Είμαστε μια πραγματικά καλή ομάδα με μερικούς αληθινά καλούς παίκτες. Η σεζόν είναι μεγάλη και παραμένουμε στην πρώτη θέση. Γι αυτό λοιπόν δεν μπορώ να είμαι φοβισμένος. Όχι, δεν φοβάμαι πως κάτι δεν πάει καλά. Ποτέ δεν φοβάμαι στο ποδόσφαιρο. Νομίζω πως πρέπει να παραμείνουμε προσηλωμένοι στο στόχο μας και να κάνουμε τα πάντα για να τον πετύχουμε».

Για τον κόσμο του Ολυμπιακού: «Ήθελαν να κερδίσουμε αυτό το σημαντικό ματς και γι αυτό ήρθαν. Γενικώς οι οπαδοί στην Ελλάδα έχουν πολύ πάθος και οι δικοί μας περισσότερο. Είναι μέρος της κουλτούρας και πραγματικά το χάρηκα που τους είδα»

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

ΒΑΡΔΑ Τ V

Watch live streaming video from pefovardas at livestream.com

O.S.F.P NEWS

picasion gif maker

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ..............7............. ΠΑΝΤΑ ΤΙΜΩ