7 Νοεμβρίου 2010

Μιραλάς: «Τρία γκολ στον ΠΑΟ στο Καραϊσκάκη»

Την επιθυμία του να σκοράρει τρις κόντρα στον Παναθηναϊκό στο ματς του «Γεώργιος Καραϊσκάκης», για το δεύτερο γύρο του ελληνικού πρωταθλήματος εξέφρασε ο Κέβιν Μιραλάς. Ο επιθετικός του Ολυμπιακού αναφέρθηκε και στις επιλογές που έχει κάνει μέχρι τώρα στην καριέρα, τονίζοντας πως επιθυμεί και ο ίδιος να παραμείνει στους «ερυθρόλευκους».
Αναλυτικά τα όσα είπε σε συνέντευξη που έδωσε στην εφημερίδα “Stadio-Metro”, ο Βέλγος φορ:



Περίμενες αυτό το ξεκίνημα;



«Μα εγώ για αυτό ήρθα στον Ολυμπιακό. Για να κάνω τη διαφορά. Για να κάνω μια όμορφη σεζόν, να κερδίσω τις εντυπώσεις και να καθιερωθώ. Πραγματικά παίζω με την ψυχή μου. Στην Σεντ Ετιέν είχα χάσει την όρεξη μου για μπάλα. Στον Ολυμπιακό όλα άλλαξαν. Είμαι καλά και έχω βρει τον εαυτό μου. Είμαι ευτυχισμένος και μόνο έτσι παίζω και το διασκεδάζω αληθινά».



Σού λείπει καθόλου η Γαλλία;



«Καθόλου. Κάποιοι φίλοι ίσως. Οι δικοί μου με επισκέπτονται συχνά, οπότε δεν μου λείπουν και τα υπόλοιπα καθόλου».



Πώς χαρακτηρίζεις τις ομάδες που αγωνίστηκες μέχρι σήμερα;



«Η Σεντ Ετιέν είναι μεγάλη ομάδα, αλλά με μένα κάτι δεν πήγε καλά. Η Λιλ είναι ένας σημαντικός σύλλογος, λίγο πιο μικρός και χωρίς την κουλτούρα της Σεντ Ετιέν ή του Ολυμπιακού και χωρίς τον κόσμο. Για τον Ολυμπιακό, τα έχω πει πολλές φορές...»



Μετάνιωσες που πήγες στην Σεντ Ετιέν;



«Από τη μία ναι, γιατί δεν πέρασα καλά. Από την άλλη, χαίρομαι γιατί έτσι έφτασα στον Ολυμπιακό. Όταν παίρνεις μία απόφαση, δεν μπορείς να ξέρεις αν θα σου βγει, αλλά ουδέν κακόν αμιγές καλού. Αν δεν ήταν άσχημα εκεί, μπορεί να μην είχε καταλήξει εδώ».



Τί έλειπε από το γαλλικό ποδόσφαιρο και ήθελες τόσο πολύ να φύγεις;



«Δεν έλειπε κάτι, απλά είχα κουραστεί. Ήθελα να δοκιμάσω κάτι άλλο και ο Ολυμπιακός ήταν ακριβώς αυτό που έψαχνα. Είχα προτάσεις από Γερμανία και Αγγλία, αλλά δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή. Μόλις είχα βγει από μία άσχημη χρονιά και δεν ήθελα περιττή πίεση. Με τη Σεντ Ετιέν είχαμε παίξει στο "Καραϊσκάκη" και η καλή εντύπωση που μου είχε κάνει η ομάδα έπαιξε ρόλο στην απόφαση μου».



Τί εμπειρίες έχεις αποκομίσει από τις επιλογές σου;



«Τα λάθη μου με έχουν επηρεάσει σαν χαρακτήρα. Με βοήθησαν να σκέφτομαι διπλά τις αποφάσεις μου, να αλλάξω νοοτροπία και να ωριμάσω. Στα 20 ήμουν επιπόλαιος. Τώρα είμαι 23 και δεν θέλω να επαναλάβω τα ίδια λάθη. Κοιτάζω τα πράγματα πιο σφαιρικά και τα συζητάω με την οικογένεια μου, πράγμα που παλαιότερα δεν έκανα ποτέ. Η οικογένεια μου ήταν αυτή που πίστευε ότι θα ήταν καλό να έρθω στον Ολυμπιακό. Τους άκουσα και χαίρομαι που δικαιώθηκαν».



Εσύ θες να μείνεις στον Ολυμπιακό;



«Εννοείται. Έχω μιλήσει με τον εκπρόσωπο μου και ξέρει ότι είμαι ευτυχισμένος και θέλω να μείνω. Αν υπάρχουν διαφορές, αφορούν εκείνον και την διοίκηση. Το αγωνιστικό κομμάτι είναι δικό μου θέμα. Κάποιες λεπτομέρειες πρέπει να διευθετηθούν για να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι, αλλά το γεγονός ότι παίζω καλά νομίζω βοηθάει....»



Ο κόσμος δένεται με όσους σκοράρουν και ιδιαίτερα με όσους το κάνουν κόντρα στον Παναθηναϊκό. Εσύ το είπες και το έκανες...



«Αισθάνομαι όμορφα για το γκολ που πέτυχα και μακάρι να το ευχαριστήθηκε κι ο κόσμος. Δυστυχώς το παιχνίδι δεν έληξε όπως θα θέλαμε, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και δεύτερο... Περιμένουμε τον Παναθηναϊκό στο "Καραϊσκάκη". Εκεί εύχομαι να πετύχω τρία... χωρίς φυσικά να σημαίνει ότι αν κερδίσει η ομάδα χωρίς να σκοράρω εγώ δεν θα χαρώ το ίδιο. Για μένα το ζητούμενο είναι η νίκη».
Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

ΒΑΡΔΑ Τ V

Watch live streaming video from pefovardas at livestream.com

O.S.F.P NEWS

picasion gif maker

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ..............7............. ΠΑΝΤΑ ΤΙΜΩ